This is how we'll stand when they burn our houses down.

Jag pratar. På msn. Eller pratar? Det gör man väl med munnen? Jag chattar. Men chattar låter så primitivt. Som om man inte kunde plocka upp en telefon. Slå en sifferkombination. Säga. "Hej! Det var länge sen!".  
Men jag pratar på msn. Istället. Jag gillar inte telefoner. Kan inte prata i telefonen. Är dålig på det. Vad ska man säga? Det blir så många pinsamma tystnader. Så jag skickar ett sms istället. Pratar på msn. Tre bokstäver. Många tre-bokstävers-kombinationer. Sms, msn, pms. Alla innehäller S.
Vad står sms för? Skicka-med-skrift? Skriv-massa-skit? Jag vet inte. För det heter ju sms.

Men jag pratar på msn. Med någon jag älskar. Min kusin. Carolina. Jag älskar dig. Vi ses snart. Och då kan vi prata. Utan sms och msn. På riktigt. Massor kan vi prata. Det behöver vi. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behöver vi verkligen, jag älskar dig också hanna.

2009-07-19 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0