The truth is a terrible thing.

trött är jag.
tror det är för att jag liksom slappnat av idag.
inget måste-göra efter skolan.
blev en till att bara baka en sockerkaka och låta tiden rinna förbi.

svära lite mer över all snö som kommit.
säkert 1,5-2 decimeter på två dygn.
jag ska väl inte klaga. men jag vill klaga.
jag är trött på vindern nu.
jag vill ha värme och vår.
mys att kunna gå i vårjacka.
slippa vantar och dunjackor.
slippa frysa när jag väntar på bussen.
åka till skolan i mörker. komma hem i mörker.
inte komstigat folk blir deppiga under mörka, kalla vintern.

äntligen hade Adonis fått in You Me At Six's Take Off Your Colors.
hämtade den och Samuel Ljungbland no. 3 idag.
450 kronor fattigare. men jag ska få 200 av pappa.
så det ordnar sig.
musik, musik, musik.
tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0