all i wanted.

jag har inte uppdaterat här på... länge.
sommar och fint väder är väl kanske två orsaker.

söndagen den 20 juni.
pier pressure i göteborg.
bra band och fina vänners sällskap.

sedan jag missat paramore i vintras hade jag nästa gett upp hoppet om att få se dem live.
i söndags stog jag bland så otroligt många andra och hoppade och skrek i frihamnen.
på scenen stod paramore.
jag har inte varit så hes sedan jag såg muse i oktober förra året.
lyckan var obeskrivlig.

många suddiga bilder blev det.
men suddiga bilder är väl bättre än inga bilder.
bilderna är tagna av mig och kopiering är inte okej.



    




 


Kommentarer
Postat av: sam

Tack så mycket, använder dem dock inte längre, dem är sönder x3



glade midsommer :D aahah

2010-06-25 @ 22:15:06
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Tilde

sv: japp, citatet är från her bright skies! :)

2010-06-26 @ 22:02:01
URL: http://vengenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0