Don't wanna hear.

Ibland kan drömmar vara sanna. Jo. det är sant. Jag var just med om det. För några nätter sedan.
Det handlade egentligen om en skit sak. Men lite häftigt är det i alla fall.

Jag hade tappat bort en grej. Funderade på vart den kunde vara.
Funderade hela dagen. Innan jag somnade.
Kunde inte komma på något. Ingenting alls.
Somnade. Drömde.
I drömmen letade jag efter min förlorade ägodel. Jag hittade den.
Under mitt nattduksbord.
 
Jag vaknade. Kom ihåg drömmen.
Jag tittade under nattduksbordet.
Och vad hittar jag där?
Jo. Jag hittar vad jag letat efter. Vad jag inte hittat tidigare.

Erkänn. Lite häftigt är det.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja det va häftigt, önskar att jag också drömde något ¨sånt ibland...

2009-08-13 @ 20:22:01
URL: http://kiwimango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0