She's ripping wings off of butterflies.

Jag märker det bara mer och mer.
Så fort jag hör något nytt,
och blir överlycklig.
Att detta är vad liv handlar om.
Mitt liv.
Och många andras.
En så viktig del av mitt liv.
Som aldrig kommer blekna.
Jag vill aldrig att den ska blekna.
Får inte.
Vad tomt det skulle bli i så fall.

Well go get your shovel
And we'll dig a deep hole*

Så gå hämta din skyffel.
Och så gräver vi ett djupt hål.
Där gömmer vi det vi vill ha kvar.
Det som aldrig får försvinna.
Gömmer och sparar.

*Brick By Boring Brick - Paramore

Kommentarer
Postat av: Becca

sv; ojsan jag märkte nu när du sa det att jag hade skrivit fel :) oh ja jag älskar verkligen twilight jag också! kan knappast vänta tills den nya kommer ut =)

2009-09-10 @ 12:09:38
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: jenny

ja jag vill också gräva ner saker ibland, men då också dåliga och jobbiga saker som man bara vill att de ska försvinna...

2009-09-12 @ 10:32:03
URL: http://kiwimango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0