To write love on her arms.

Jag vill bara tipsa om en organisation.
To Write Love on Her Arms. Så heter den.
Jag har länge funderat på vad den organisationen egentligen står för.
Jag menar. Namnet. Det fastnar i ens huvud.
Ett vackert namn. Men hemskt.

Så jag tog mej tid i kväll. Att gå in på hemsidan.
Läsa. Begrunda.
Konstatera. Att det här. Det verkar vara något bra.
Något som behövs.

TWLOHA är en ideell rörelse tillägnad att presentera hopp och finna hjälp för dem som kämpar med depression, missbruk, självskade beteende och självmord. TWLOHA existerar för att uppmuntra, informera, inspirera och även att investera direkt i behandling och tillfrisknande. Organisationen startades i Florida 2006. 

Gå in på TWLOHA's hemsida och läs lite mer.
Ta fem minuter.
www.twloha.com 
Köp en t-shirt?
Jag vill köpa en t-shirt.
Men ekonomin tillåter inte det just nu.

Jag vet att denna organsiation behövs.
Att den hjälper många. Och har hjälpt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0