inte nu, kanske sen.

jag har alltid varit rätt blyg.
tycker det är svårt att prata med människor jag inte känner så bra.
stelt. pinsamt.
och jo, visst. jag har blivit bättre.
men den där blygheten finns kvar.

det är enklare att skriva än att prata.
enklare att uttrycka sig.
man hinner tänka efter.
alla ord måste inte komma lika snabbt.
man hinner tänka lite också. 

ord snurrar i huvudet.
man skriver ned orden på papper.
orden blir till meningar.
meningarna blir till något sammanhängande.
text.

att hala är silver, att skriva är guld.
för mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej :)



jag hittade mitt armband i borås :)

jag vill inte verka otrevlig, men jag kan tyvärr inte avslöja vad jag köpte uret till halsbandet. hoppas du förstår!



2010-02-16 @ 22:18:31
URL: http://sunrisejewellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0