I've spun out so far.

Kylan har verkligen slagit till på allvar.
För någon dag sedan var det -25 grader här.
Satte inte en fot utanför dörren.
På Rapport gjorde de ett repotage om hemlösa i kylan.
Några berättade att de inte kunde stå still eller ligga ned och sova. Det var för kallt. Hela tiden var de i rörelse för att inte frysa lika mycket.
Jag kan inte ens tänka mig att leva så.
Det är så långt borta från vad jag känner till.
De klagar knappt trots minst 20 graders kyla och här sitter jag.
Innomhus och klagar på att det är kallt.
Känner mig en aning bortskämd...
Vad är mitt största promlem just nu?
Ett naturkunskaps prov på tisdag?
Ett missat nummer av 'Kerrang!'?
Elektriskt hår?
Jag borde nästan skämmas.


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:Aah,filmen är helt undebar(don't worry,såg också den i dålig kvalite,you me both :).

Dock är boken liite bättre<3

:)

2010-01-08 @ 01:36:31
URL: http://eldflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0