Never making a single sound.

Måndag. Första dagen på en ny vecka. Om någon missat det.

Höst. Skolan drar igång igen. Lektioner, bussar och läxor.
Lektioner som släpar sig fram. En del som går fort.
Bussar som kommer för sent. Bussar man missar.
Läxor. Mer eller mindre. Som måste göras.

Mer än en timme till nästa buss idag när jag slutade. Gick till bibblan.
Kollade runt bland de engelsk-språkiga böckerna. Hittade inget speciellt.
Gick in på pressbyrån. Och såg något.
Rock Sound
. En tidning.
Paramore på framsidan. Billig var den också.
Då blir man glad.
Letade efter ett nytt nummer av Groove.
Skulle vara en artikel om Simon där.
Hittade ingen tidning. Synd.




Breathe/Until Tomorrow med Paramore
Låten som inspererat mej. Till mycket.
Bland annat den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nej, ingen Karin tror jag.

2009-08-24 @ 22:05:50
URL: http://liinneamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Tack :) :) <3

nej, det är inte direkt något allvarligt, behövde mest skriva av mig...

2009-08-26 @ 21:46:54
Postat av: jenny

svar: Tack :) :) <3

nej det är inte direkt något allvarligt som har hänt, behövde bara skriva av mig..

2009-08-26 @ 21:50:57
URL: http://kiwimango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0