People are like songs.

Nu har jag kommit hem igen. Har varit i stugan sedan i torsdags. Efter 3-4 dagar brukare det bli sådär... rastlöst. Allt som finns att göra är gjort. Man har läst massor redan. Badat. Solat. Plockat lite svamp. Rensat den. Stekt den. Ätit den. Slut.
Men jag har gjort något jag aldrig tidigare gjort. Jag har vindsurfat. Eller... surfat. Jag kan få upp seglet ur vattnet. Men när vinden trycker i så hamnar jag i plurret. Plask. En gång lyckades jag hålla emot. Och vilken känsla! Absolut någonting jag vill göra igen! Men ont i armarna får man...

I morgon börja mamma jobba. Så då är jag själv hemma. Det är något jag gillar. Men jag tror att jag så åka ner på stan. Måste inhandla lite grejer. Smått-och-gott. Fast ramar är inte goda alls. Och rakblad är så jobbiga och svälja.




Jag har läst ikapp på Simons blogg. Jag vet. Jag tjatar om den. Men det är min favorit blogg. Och min musik. Och min. Jag gillar sättet han skriver på. Sättet han sjunger på. Sättet han skriver sina texter på. Fint är det.

Nu ska jag posta ett brev. Snigel post. Jag tror att hon vet att det är henne brevet ska till.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja det vet hon :) och brevet kom i tisdags :) har inte svarat än men det kommer :) snigelpost som sagt

2009-08-13 @ 20:19:50
URL: http://kiwimango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0