i've made a home here for me.

lov. äntligen, som jag har längtat.
plugg-pausen är varmt välkommen.

morgondagen kommer spenderas i bilen.
hela vägen upp till fjällen.
ska till något ställe bakom idre. hm.
jag har fått ner otroligt mycket saker i två pytte små väskor.
funderar dock på var jag ska plats med necessären.
har fyllt varje vrå. till max.

hoppas även på att hosta ska ge sig.
och snuvan ska inse att den inte är välkommen och ge sig av igen.
jag vill inte vara sjuk. nej tack.

att köpa fyra böcker på bokrean var inte svårt.
varför inför ingen skivrea?
jag vill ha mer ny bra musik. nu.
brand new. mera you me at six.
och massa annan ny musik som väntar på att upptäckas av mig.
att upptäckas av världen.

springer att sista varv i huset och letar efter saker jag glömt.
hittar inget.
jag kanske inte glömmer något i år.

världen väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

älskar You me at six också! Jag lärde ''känna'' de när jag såg Pokerface låten de hade gjort cover på!

2010-04-06 @ 17:19:37
URL: http://mathildasjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0