I'll put my trust in the savior.

Det föll. Allt. Men jag har inte förstått än. Inte allt. Har inte förstått att hon inte kommer tillbaka. Trots att jag har sett henne i sin säng. Känt henne. Kall. Men ändå varm. Jag vet att hon har det bra nu. Mycket bättre. Ingen cancer längre. Frisk kropp. Hon kan göra det hon vill. Inget hindrar henne.
Hon får träffa alla hon inte träffat på så länge. Och vi kommer ju sen. När vi är klara här. Då ses vi igen. Men vi vet inte när. Vi vet bara att vi ses igen. Sen.

Det gjorde så ont. Det gör så ont. Det kommer göra ont länge till. Men det kommer bli bättre. Man får minnas det vackra. Det fina minnena. Och det är många. Många och vackra. Och de kommer aldrig att försvinna. Det finns alltid kvar. Vad som än händer. 

  


Jag älskar dig. Vi ses. När jag är färdig här.


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja, hon kommer att få det bra där uppe (eller vart man nu hamnar). Och det kommer kännas bättre för dig sen också, det lovar jag :) <3

2009-07-15 @ 00:32:14
URL: http://kiwimakngo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0