Two birds.

Efter nästan 3 veckor i mitt eget tempo rullar vardagen snart i gång igen.
I flera dagar har jag tänkt att jag skulle börja plugga.
Slippa för mycket stress när jag börjar igen.
Idag tog jag tag i det. Började plugga naturkunskap.
Usch vad det tog emot!
Ekosystem och närinskedjor. Egentligen inte så svårt. Bara tråkigt.
Fasar inför spanskan. Vill verkligen inte.

Det är något konstigt med mej.
Så fort jag tar tag i vardag och plugg börjar jag stressa.
Trots att jag vet att jag är ganska känslig mot stress.
Vi lunchen åt jag klart på 6 minuter.
Mamma och pappa hade då tagit sig mindre än halvvägs genom sin lunch.
Stress, stress, stress.
Varför håller jag på så? Bara dumt. 

Två dagar till. Sedan åter till skolan och vardagen. 

Var hos Adonis och fick en pratstund och beställde en skiva. 
You Me At Six - Take Of You Colors. 
Den borde komma snart.  


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag förstår dej precis! jag har fem ämnen som jag ska plugga till, dock så börjar jag på måndag. suck, håller med allt blir så stressigt.



du har kommenterat i min blogg:)

tack så mycket för de fina orden för mina smycken! det betyder ska du veta! :)

2010-01-04 @ 22:08:21
URL: http://blandminaord.blogg.se/
Postat av: emma

sv. haha, jag bröt inte ihop en enda gång (även om det var nära ..) däremot så satt jag som en fågelholk filmen igenom. Hade lite nackspärr efter men vad gör det när det är en sådan underbar film (Y)



Ha det bra !

2010-01-04 @ 22:14:51
URL: http://eiisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0