Vi är redan vinnare.

Efter skolan blev det Espresso House med vänner.
Saknar stunder som dem.
Allt känns så avslappnat. Bara prata.
Om allt. Om inget.
Idag mest om någon.

Bara vi fyra är fint.
Blir inte så ofta nu.
Men stunderna är obetalbara.
Jag lever på dem länge.

Borde pluggat mer spanska än jag gjort.
Får se om det går bättre i morgon...
Känner mig helt omotvierad.
Måste försöka få tillbaka motivationen för att plugga.
Den har varit som bortblåst länge. För länge.
Fick i alla fall reda på slutbetyg i NkA idag.
Och det var bra. Nöjd blev jag.
Motivation till restan nu då.
Kom igen. 4 veckor till sportlovet.


Om ni inte redan gjort det.
Tänk på dem på Haiti. Gör vad ni kan. Lite är mycket nog.
Du kan sms:a 50 till 72999 för att skänka 50 kronor.
Det kan hjälpa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0