my comfort, my shelter...

...tower of refuge and strenght
let every breath
all that i am
never cease to worship you


det märks att skolåret lider mot sitt slut.
många (alla?) kurser är avslutade och om dagarna har man en eller inga lektioner alls.
en idag, en på fredag.
ledig måndag, tisdag.
städa skåp och prata mattebetyg på onsdag.
avslutning på torsdag.

året har gått otroligt fort.
känns som jag nyss började på carlforsska, skolan kändes stor och förvirrande.
nu hittar man överallt och att skolan en gång kändes stor kan man inte förstå...

att ha hela sommaren framför sig känns underbart.
att kunna vara uppe till morgonen gryr, att kunna sova hela dagen.
jag längtar efter det.

en sommar utan sorg som bara är min.
det är precis vad jag vill ha.

bilden är från 2007, en sommar i fjällen.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

svar: tack så jättemycket :) din blogg är inte så pjåkig den heller ;) :D



kram på dig!

2010-06-06 @ 12:06:09
URL: http://elixandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0